Crazy about…

God søndag fininger.

Nå har jeg akkurat tatt farvel med folket mitt som har reist videre til Danmark og Berlin. Det har vært en deilig avslappende helg, men gode samtaler rundt bordet med masse god mat og drikke.

Når jeg en sjelden gang setter ned tempoet, senker skuldrene og tar livet med knusende ro, hender det jeg lar kameraet ligge og glemmer alt rundt bloggen og neste dags innlegg. Da er det godt å ha noe i bakhånd. Det har blitt mange turer til Oslo i det siste, og der har jeg selvfølgelig ikke ligget på latsiden. For det er ingenting som er mer morsomt enn å være turist i egen hjemby.

Dere kan tro jeg ble overrasket når Bjørn Erik og jeg besøkte mitt aller første hjem i Torshovgt. 5. For bare et steinkast unna i Torshovgt. 3, fant jeg butikken Ruth 66. Jeg elsker nettbutikken, og så ligger altså selve butikken ved siden av barndomshjemmet mitt. Wow!

Den er ikke så stor, men jeg kunne blitt inne i fargehavet i timesvis og kost meg. Hvorhen man ser, oppdager man den ene kule nostalgiske perlen etter den andre. Hadde det ikke vært for at Bjørn Erik og avtalen vi hadde den dagen, hadde jeg ikke kommet ut med kun en stor handleposen, men sikkert måtte bedt om bærehjelp.

Jeg har for lengst falt for flamingoene som finnes i alle former og varianter, men også alle partyeffektene i form av girlandere og lyslenker. I tillegg har de en enormt utvalg i geniale morsomme gaveidéer. Love it!
 





Reine familieboligen…






Nå skal snuppa og jeg gå en liten tur med Pippi-luska, og så tror jeg vi setter nesa mot byen og tar oss en kinotur. 

Håper dere alle nyter søndagen!

Klem Nina

 

#ruth66

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg