A day to remember <3

God mandag dere.

For dere som kjenner meg godt, så kommer det nok ikke som en overraskelse at neste års sommerfeie planlegges allerede. Det kribler i magen, for hvis vi klarer å gjennomføre dette, blir dette et stort eventyr fra begynnelse til slutt. Lurer dere på hva vi har i tankene? 3-4 ukers interrail rundt om i hele Europa! Er ikke det sprøtt?! Først hadde vi tenkt å kjøre bil, men hvorfor ikke tog? Det frister noe i hampen mye, så allerede nå driver vi å diskuterer hvilke byer vi skal besøke. Åhhh så spennende! Jeg er så takknemlig for at jeg er gift med Bjørn Erik, som faktisk lar slike drømmer gå i oppfyllelse.

Samtidig sitter jeg og mimrer tilbake på den flotte sommeren vi har hatt. Jeg er ennå ikke helt ferdig med turen til Bali, og jeg ser at vi faktisk klarte å få masse kjekt ut av alle Oslo-turene våre også. Jeg blir aldri lei av å rusle rundt i fødebyen min. Det fine med å ha barn med stor alderssprik, er at jeg gang på gang har en god unnskyldning til å leke guide å vise frem herligheten. Dagen Mille og jeg var på One Direction ble “a day to remember” på mange måter. For før vi tok t-banen bort til Ullevål, slo vi ihjel mange timer i hovedstaden.

Vi har alle lastet ned en app på mobilen som heter “RuterBillett”. Over nett med denne kjøper vi altså en billett som kan brukes hele dagen på buss, t-bane og trikk. Helt genialt!
















Åhhh, jeg elsker Oslo-by!

Nyt dagen! Love you all a lot!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg