Grattis bestis Tonje ❤

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi GRATULERE!

I dag har altså bestis Tonje bursdag, jippppi! Det skal selvfølgelig feires, selv om snuppa først trodde hun kunne slippe unna ved å si hun skulle ha behandling. Det kommer ikke på tale. For selv om hverken hun eller jeg er så happy for at åra renner på “a little bit to fast”, så må vi jo få markere bittelitt.

Jeg tenkte først jeg skulle lage en liten “pic-collage”, men bare på denne PCén her har jeg over 1000 bilder av henne. Var jo helt umulig å velge ute noen få av alle de minnene vi har i sammen…for det er neimen ikke få. 

For dere ser sikkert alle bildene helt like ut, to blondiner på Rock´n Roll, men regner med at snuppa klarer å hente frem hendelsene bak dem. Fyfader vi har hatt det mye moro de siste 30 åra, og mer skal det bli! For vi nekter jo for at vi har bikka 40 år for leeeenge siden. Vi er fortsatt unge til sinns, selv om kroppene til tider ikke helt spiller på lag. Vi får bare fortsette å kjøre på så lenge vi klarer å stå på to bein.

Tonje er nok det menneske som kjenner meg best. Hun vet absolutt alt om meg, både på godt og vondt. Vi er nok ikke alltid enig om “ting og tang”, men har funnet en middelvei som fungerer for oss begge. Hun er min sjelevenn og “søsteren” (forutenom Tine), jeg aldri fikk. Litt moro, for selv om hun har brune øyne, blir vi stadig spurt om vi faktisk er søstre. Bjørn Erik har til og med blitt spurt om hvem av oss han egentlig er gift med. Tja, det kan nok ha noe med at vi stadig henger med hverandre. Vi elsker å  gjøre “nada” i sammen, men også å lufte skinjakka en gang i blant.

Vil få takke deg for at du er min venn, Tonje! Gleder meg veldig til i kveld. Glad i deg ❤

Ønsker dere alle en superduper tirsdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg