Selvsittende tanga og tissetut, man blir da ALDRI for gammal for pakker!

God morgen fininger!

Åhhh, i dag begynner jeg seint på jobb. Skal nemlig innom Oda og få finjustert vippene mine, og samtidig prate litt med de på Avea Klinikken. Jeg jobber nemlig like i nærheten av dem og har sein time, så da var det en gode idé å samkjøre det så jeg slipper reisen ut til Forus to ganger på en dag.

I går derimot var det bestis Tonje som fikk seg en overraskelse. Vibecke og jeg troppet opp på jobben hennes med sang og gaver, og tok henne med på en helaften på byen. Vel, ikke på øllebøll kveld, men vi dro og spiste deilig burger for deretter å støtte norsk filmindustri. Synes filmen Bølgen var ganske så spennede. Merker jeg blir litt stressa av slike katastrofefilmer. Blir litt sliten av høye skuldre og holding for ørene, men det er jo litt godt å bli litt røska i emosjonelt også. Trioene satt nå der på tredje rad, ganske så ene og alene (det er så klart jeg som valgte seteplassene), og banna og sverta ettersom spenningen steg.

Men tilbake til feiringen. Guriland så moro det er med gaver dere. Jeg elsker å planlegge bittelitt rundt gaveinnkjøpene, og dere skulle sett fjeset på frøkna når hun først pakket opp den selvsittende “one size” tangaen og tissetuten for damer så man kan stå og tisse…som en mann. Det har jo tidligere florert masse reklame rundt dette, og jeg var ikke sein med å få gubben til å bestille dette inn fra Kina for en slikk og ingenting. Har selvfølgelig ikke bestilt få, så Tonje er nok ikke den eneste venninna som får det her i gave, thihiiii.

Moro var det i alle fall. Særlig for henne å pakke det opp på et fullstappa Døgnvill. Ble jo som fjortisser igjen der vi satt. Godt snuppa tok det med et gapskratt, godt hun tåler slike pek. Hun fikk yndlingsparfymen sin også, såklart. Kjøper den alltid inn når vi er ute og reiser. Morsomt det der, for hun har det med å stadig gå tom for den. Uffer og akker seg, samtidig som jeg omtrent alltid sitter på en lite lager. Da er det fint å kunne hente det fram og gi det til henne på slike viktige dager.

For det er viktig å feire de vi setter pris på og er glad i. Veit jo at Tonje som meg, ikke synes det er så morsomt å bli eldre. Særlig når vi har stått stille i hue i noen år nå, men det er viktg å sette av litt tid. I tillegg så er det jo gøy med pakker. Man blir aldri for gammal for det!








Veldig usikker på den der tissetuten altså. Får prøve den i dusjen og se om den holder mål. Kunne vært grei å ha på festivaler når køene til damedoene til tider er milelange. Utendørs pissoarer står som regel tilgjengelige overalt. Tror jeg må tenkte litt på det…

Ønsker dere alle en flott onsdag!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. åååå gogirl er helt topp! spesielt på festivaler der det er som regel ekle toaletter I tillegg. jeg har brukt den en del. I tillegg veldig grei hvis man bruker spanx som har “kun åpning”;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg