På tide å kome heimatt nå ❤

Hei igjen fininger.

Ja, nå er det på tide å få han far hjem. Han har vært offshore i 21 dager nå, så jeg gleder meg så til å kjenne armene hans rundt meg igjen ❤

Det har vært noen hektiske dager her hjemme mens han har vært borte, men det har gått bra. I morgen derimot gleder jeg meg sinnsykt til å ikke ha vekkerklokken på. For der er Bjørn Erik gullfin, han tar grep med en gang han kommer inn dørene her.

Men djeeeesus, dere kan tro jeg er lei av å gå på postkontorert for han. Har dere sett på makan til pakkehaug?! Det er da pokker meg ikke jul ennå. Han unnskylder det med at det er massse til meg også, men jeg har jo ikke bedt om noe…

Ellers er jeg så glad for at vi abbonerer på Aftenposten Junior for tiden. Det er så mye trist som skjer rundt om i verden, og som liten kan det søren meg ikke være lett å forstå. Jeg har til og med problemer å skjønne det jeg leser, så jeg må innrømme at her får man ting forklart på en enkel og grei måte. Dette må jo være et supert gavetisp til dere som har små. Virkelig verdt pengene!


Hæ? Alle de vanskelige ordene blir markert med gult og forklart grundigere på siden.




Nei, nå må jeg løpe. Skal treffe Randaberg-gjengen som jeg ikke har sett på en evighet.

Ønskere dere alle en “fab” dag, selv om det høljer ned.

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg