Små Øyeblikk med Randabergjentene ❤

Åhhh endelig helg!

Jeg fikk sove til syv i dag, og det var deilig å våkne opp utvilt og til liv i huset på alle kanter. Nå skal vi nyte helgen, med kun et par små planer, og jeg gleder meg til å henge med mannen min igjen.

I går derimot var jeg med de beste Randaberg-jentene. Jeg har selv bodd på Randaberg, og elsker plassen. Forutenom drømmen om å bo midt i gamle Stavanger, står Randaberg høyt oppe på lista mi. Det er landelig, har alt av ønskelige butikker, har godt skoletilbud til Mille og så er det nærme stallen. Vi får satse på å vinne i Lotto.

Jeg ser alltid fram til å tilbringe tid her. Det er ikke så ofte vi jentene møtes, men når vi først gjør det, har vi mye å tatle om. Samtidig har vi alle vært kollegaer, så vi går aldri tom for samtaleemner.

Det er koselig å møtes hjemme hos hverandre, men i går valgte vi Små Øyeblikk. Atmosfæren der er så til de grader avslappet, og jeg stortrives i alt krimskramse plassen har å tilby. Kan anbefales på det sterkeste.











Skulle ønske jeg ikke var så sabla glad i kaker. Det er helt umulig å styre unna…


Åhhh da var det fredag dere! Den beste dagen i uka. Nyt den!

Smask Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg