Bli med på Rock´n Roll i kveld!

Åhhh som jeg gleder meg!

Bjørn Erik har fått tak i billetter til kinoforestillingen “Backstreet Girls – tilbake til Muotathal” i kveld. Dette er eneste mulighet til å få sett den på stort lerret her i Stavanger, så dette må dere ikke gå glipp av hvis dere digger Rock´n Roll.

Disse norske rockelegendene har jeg fulgt i en årrekke, og jeg var deppa som fa.. når jeg ikke fikk med meg premieren på filmen i Oslo tidligere i år. Nå skal derimot Bjørn Erik og jeg benke oss godt til rette og ta innover oss den daglige kampen disse gutta har for å lykkes. Jeg regner med at det ikke er bare gull og glitter som kommer deres vei. Jeg er overbevist om at de har måttet forsake mye for å klare å holde seg flytende og være tro til muikken og livsstilen sin.

For meg har disse gutta alltid vært store rockestjerner. Det er umulig å stå stille når de først setter i gang!

Det er 15 års mellomrom mellom øvre og nedre bilde, og jeg synes vi ser litt “freshere” ut nå som vi har blitt eldre på det øverste…

Så skaff dere billetter til i kveld dere Stavanger-folk. Dette må dere ikke gå glippa av!

God helg fra rocke-klar Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg