Hunken disker opp!

God morgen lørdagsvenner!

I dag fikk han far fart på hele gjengen før klokka ti. Til og med Pelle og Thea. I utgangspunktet ville ingen begynne dagen, i hvert fall ikke jeg som var langt inni Jørn Lier Horst boka mi, men med lovnad om ekte Bali-frokost var jeg ikke sein med å stille til bords. 

Det ble en tullete og fjasete frokost. Pelle lurte på om vi hadde drukket, og Bjørn Erik ble helt fortvila fordi Pippi fikk ligge i fanget mitt. Men det er jo så deilig å være alle samla (vel savner Dennis og Kristin), og da må ingen utelates. Pippi får uansett ingenting fra matbordet. Hun tigger bare bittelitt før hun skjønner at det ikke nytter. Ligger helt stille og sovner etterhvert.

Jeg aner ikke hva vi skal finne på i dag. Må ut å kjøpe lørdagssnop, men utover det, er det ganske så rolig og fredelig her. Synes det er deilig å slaffe rundt i den gamle “gravidbuksa” mi og være sminkefri. Nå har jeg hatt på BH et par timer også, så da er det vel på tide å få den av seg igjen. Let´s do nothing!









Bjørn Erik syntes nok han fortjente en pause etter all kokkeleringen. Mens jeg har blogget nå, har han spilt Madden. Det finnes spillekonsoller i alle rom, for hele gjengen er hekta på spill utenom meg. Vel, jeg må innrømme at jeg er ganske glad i Candy Crush på mobilen, men hvem er vel ikke det?

Hva skal dere gjøre i dag? Noen planer? Noen tips?

Ønsker dere uansett en super lørdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg