Ikke så langt da mamma!

God ettermiddag dere!

Jøssenavn, i dag begynte dagen og uka brått. Jeg har som regel fri fra jobben på mandager, og hadde glemt at jeg hadde byttet jobbdag for å være med på et viktig møte fra morningen av. Kysset Mille i panna og ønsket henne en god dag når drosjen kom og hentet henne, og skulle til å krype i sammen i hjørnet av sofaen og drømme meg inn i Jørn Lier Horst sin verden. 

Plutselig slo det meg at jeg burde ha vært et annet sted. Løp og fant avtaleboka mi, og joda, det var bare å hive seg i dusjen og få sendt melding om at jeg var på vei. Det ble ingen drømmestarten på uka, men jeg rakk gudskjelov møte, og det var det viktigste.

Kropp og sinn var i alle fall godt rustet til en slik pangstart. Vi har ikke vært på noe særlig sprell denne helgen, bare på en liten rusletur i Sørmarka. Mille ville egentig ikke være med. Hun orket rett å slett ikke tanken på å gå så langt. Må le litt, for hun sa ja til runden i marka med løfte om kanlebolle på toppen av bakken. Underveis ville hun selvfølgelig også sjekke terrenget for Geocaching. Vi fant flere poster, så da ble ikke turen så kort allikevel. Det spilte tydeligvis ingen rolle. Så lenge hun kan gå på skattejakt, kan turen vare evig.















Nå skal jeg diske sammen noe lett middag, for så å være med Mille på trening i hallen. Drømmen om å finne sofakroken og ta frem krimboka får vente litt til.

Ønsker dere alle en god middag!

Håper dagen har vært god så langt, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg