To tupper og ei snelle på sprell…

God morgen fininger!

Ja, for meg så er det faktisk en kjempe god morgen. Særlig med tanke på at klokka bikka fire i natt før vi tuppene la oss. Frk. Eike derimot, trenger nok fortsatt et par timer før hun er klar for dagen. Hun la seg på en snurr, fordi hun valgte å åpne en flaske bobler få minutter før vi skulle legge oss. Ikke særlig smart, men den gode dømmekraften var vel ikke helt tilstede akkaurat da.

Dere lurer sikkert på hva vi tuppene har rota oss borti nå. Nok engang har impulsiteten tatt overhånd. Vi satte oss liksågodt inn i bilen i går og kjørte til Moi. Bestis Tonje har nemlig en skokk med venner her. De har også etterhvert blitt mine flotte folk, og det var herlig å få klemt på hele gjengen igjen. For i går skulle det være skikkelig Rock´n Roll fest på hotellet, så vi booka oss liksågodt et rom der og overraska hele flokken.

Det er noe helt spesielt med den plassen her med tanke på hvor mange gode artister de har. Vi snakker bandmedlemmer som jeg har opplevd på storslåtte eventer på blant annet Norway Rock og Tons of Rock (les her). De rocker noe i hampen rått, og jeg digger dem.

Kameraet var selvfølgelig med på leken, men bildene er mange at jeg må få litt tid på meg der. Derimot var det enkelt å legge ut disse snapéne jeg tok fra turen til Pippi og meg akkurat nå. Ja, for Pippi er selvsagt med. Hun elsker gode hotellsenger og er verdens enkleste trebeinte å ha med på sprell. 





Pippi har krøpet opp i senga til Tonje igjen, og ligger og varmer korsryggen hennes. Får gi dem en liten time til, før jeg begynner å romstere. Vi rakk selvfølgelig ikke frokosten i morges, så jeg håper jeg får lokket noen med på pizza ganske snart.

Nyt søndagen dere, så skrives vi heller seinere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg