Eksplosiv Danko Jones kveld!

God søndag folkens!

Bjørn Erik og jeg er totalt forskjellige på mange måter…særlig når det kommer til musikk. Mens han elsker å starte dagen på badet med rock´n roll på full guffe, tyr jeg til stillhet og ro. For all del, jeg elsker god gammaldags puddelrock, men ikke de beinharde greiene han hunken min helst hører på.

Det som uansett er en fin greie mellom oss to, er at vi alltid stiller opp for hverandre. Jeg sier aldri nei til en luftings med han, men har selvfølgelig alltid med meg øreplugger, sånn “just in case”. I går ble jeg med han på Folken, et av mine favoritt konsert steder. Danko Jones, et canadisk rockeband, stod på menyen, og jeg ble så til de grader positivt overraska. Det kan kanskje ha noe med at oppvarmingsbandet Giuda tok meg med storm, og la lista for hvordan kvelden skulle fortone seg. Fyfader så råtøffe de var. Klarte ikke å stå stille et sekund, så høyhalsa lang strikkekjole var så til de grader skivebom.

Øllen smakte for en gangs skyld fortreffelig, og formen steg for hver bidige låt. Danko Jones, som for øvrig spilte for et ganske så fullt Folken, storkoste seg på scenen, og fikk med seg alt av publikum på den ene eksplosive låta etter den andre. Bjørn Erik hadde nok helst sett at gutta som var med han i fjor på denne konserten, hadde vært med denne gangen også, men han fikk nok metta si selv med meg ved sin side.

Etter konserten, rusla vi ned til byen. Fikk helt fletta av kaoset i vågen, så vi tok strake veien til fargegata og Hanekam. Jeg digger det stedet! Lokalet er dødsrått, sevicen upåklanderlig og jeg elsker musikken. En perfekt avslutning på en kul kveld.











Hanekam, kuleste doen ever!




Nå er det visstnok egg og bacon på gang. Beste medisinen dagen derpå.

Nyt søndagen, dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg