Der sola alltid skinner <3

God mandag fininger!

I går var Bjørn Erik, Mille og jeg på snarvisitt hjemme hos min kjære venninnen Simone. Hun fylte 39 år, og er det noen som fortjener å feires, ja så er det den snella der. 

Jeg føler alltid at sola skinner der hjemme på “Huset på Prærien”. Døra ut til verdens skjønneste hage, står alltid åpen, selv om kalenderen viser at vi er langt inne i oktober måned.

Jeg forstår ikke helt hvordan Simone får det til, men hun er altså et unikum når det kommer til å stelle i stand til fest. Alt er på stell, alt er så innbydende og lekkert. Atmosfæren er åpenhjertig og varm, og vi føler oss alltid som en del av familien.

Bursdagsbarnet er nok enda mer entusiastisk over de deilige rosa flamingoene enn det jeg er, ja det går faktisk an, så det var en selvfølge å shoppe inn dagens gave fra Ruth66. Hmmm, tror de trives best i par, så dere kan jo gjette på hva hun får i julegave, thiiiiii….



Beste gaven ever! Historien rundt den, er knallgod. Ser dere hvem det stormer rundt?










Jeg var som dere vet på date med mannen dagen før, men hadde stilt klokka på når jeg måtte slutte å handle inn øl for å overholde 12-timers kjøreregelen. I tillegg skulle vi i stallen etterpå, så det var godt jeg klarte å holde meg til planen. I dag kjenner jeg det på kroppen at helgen har vært travel, så jeg skal neppe ut dørene her. Nakken må nok trenes litt, men fikk noen gode tips nylig, så da satses det på hjemmetrening.

Ønsker dere alle en superduper start på uken!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

 

#ruth66

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg