Se så flott det har blitt!

God morgen dere!

Åhhh, sjekk ut den nye stua mi. Har det ikke blitt fint?

Jeg tilbringer mange timer her hver bidige dag, og har altså hatt lyst til å skifte ut skinnsofaen en evighet nå. Den gamle var fortsatt brukanes, men etter nakkeoperasjonen, ble den rett og slett for myk for meg. Sank alt for langt ned i den, og kunne ikke lenger ligge å slappe av sånn som jeg ville.

Det er ikke bare bare å invistere i en ny sofa. Det koster flesk, så vi har spart i en evighet. Eller, egentlig trodde jeg vi skulle ha råd til den for et år siden, men med den ene smellen etter den andre, har vi måttet utsette det. Nå derimot fikk vi solgt den gamle, folk stod faktisk i kø for den, så ikke bare ble det ny sofa, nytt teppe ble det også.

Den er enorm! 2,5m bred og hele 4m lang. Fikk plass til alle i den gamle også, men nå er det enda et par romper som kan slå seg ned. I tillegg har jeg byttet bildet bak sofaen. Soveromsbildet er hentet ned, så nå flyttes kunsten malt av Randy Naylor opp i trappa. Forandring fryder!











Sjekk den herligheten her da! Bjørn Erik har vært litt grinete i det siste, men plutselig i går kveld trylla han fram den fineste lampa ever som jeg trodde jeg måtte vente helt til bursdagen min i mars for å få. For en lykke…



Nå mangler det kun en haug med puter. Har selve putene, men tenkte jeg etterhvert skulle kjøpe nye trekk til dem. Åhhh, som jeg elsker den nye stua mi. Her skal det jammen bli lett å krasjlande fremover.

Ønsker dere alle en superduper tirsdag!

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg