God hælj!

God kveld i stugo dere!

Fyttikatta dere lesere er gode å ha! I går grua jeg meg så til å poste innlegget jeg hadde skrevet, men det hadde jeg så absolutt ikke trengt å gjøre. For når man har så mange med seg på laget, ja da er det helt greit å brumme litt. Det jeg opplevde gjennomsyra meg, gjorde meg så forbanna, oppgitt og trist, så det var helt nødvendig å “lufte” hue. Den vonde klumpen i magen bare vokste og vokste, men det hjalp å få skrevet alt ned og få det ut.

I dag kjennes alt mye bedre ut. Det hjalp også på humøret og treffe Jannicke, Simone, Mie og Ranveig. Vi skulle egentlig på Sting, men det viste seg at de åpnet mye seinere enn det vi trodde, så da gikk vi heller for noe annet og for meg helt nytt. Café Bacchus viste seg å være et godt valg. Vi fant oss et koselig bord langt inne i hula der og blei der i hele fire timer. Påfyll med venninnepreik er superviktig. Jeg prøver å møte jentene så ofte jeg kan, særlig de helgene vi har hestefri som nå. De kommende dagene skal jeg møte dem hver bidige dag, lucky me.

Nå har vi ungene kjørt papsen til Stavanger Konserthus. Han og en kompis skal på The Waterboys konsert. Vi jentene derimot, Mille, Pippi og jeg har funnet sofakroken og Norske talenter ruller over TV-skjermen. Vi feirer at det er helg med årets føste innkjøpte av pepperkaker. 



Dette ble litt “kort innpå”, men mammarollen kaller. Jeg lover å komme sterkere tilbake i morgen.

Ønsker dere alle en superduper helg!

Smask Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg