Prima Ballerina Julebord!

God mandag, fininger!

Det siste Bjørn Erik sa før han gikk å la seg en del timer før meg i går var: “Tusen takk for en fin helg”, og jeg er så til de grader enig med han. Ungene har vært på sprell, vi som kjærestepar har vært på sprell og samtidig har vi fått dyrket og hengt med en masse gode venner.

Når Reidar ba til fest for noen uker siden, bursdagsfest, ja da var i alle fall ikke duoen Thorsen vanskelig å be. For det er ikke så ofte det er så mye gutter tilstede i den gjengen vår, så når de først kommer på banen synes jeg det er ekstra kjekt å delta så Bjørn Erik også får lufta vetet sitt. I tillegg så er det ingenting som er koseligere enn å få komme hjem til folk og nyte masse god mat og drikke, I love it!

Vi var 23 stk. til middag, og Bjørn Erik og jeg ble sittende med folk vi aldri har møtt før. Superkjekt, for da kan man jo snakke om alt, ingenting av emner er brukt opp. Som vanlig snakket undertegnede på inn- og utpust, så det kom vel ikke som en bombe at Nina-mor ikke var ferdig med maten, når alle de andre var det. For det å snakke og spise samtidig, er jo ikke alltid like enkelt, i hvert fall ikke for meg. Ble livredd et øyeblikk der når noen ildsjeler skulle begynne å rydde vekk maten, for pinnekjøtt får jeg ikke hjemme, og dette var så himmelsk godt at jeg klora til meg tallerknen og forskynte meg enda flere ganger. For er det noe jeg har, så er det næringsvett.

Dette var jo egentlig en bursdagsfest, men med så mange festkledde flotte folk tilstede og den deilige maten, konkluderte vi det med at dette også var årets første julebord. Det er sjeldent jeg holder ut lengre enn to på natta, men veit dere når vi la oss den kvelden…eller den morningen?! Halv seks, for pokker! Vi var så gira og fornøyde når vi kom hjem, og kanskje bittelitt på en snurr, så vi satte oss liksågodt ned og tatla en time til, mens vi lagde oss grandis så klart. For nattmat er alltid viktig.

Det ble tatt utallige bilder dennne kvelden, men det er ikke bare bare å plukke ut noen uten å “tråkke” noen på tærne. Jeg skulle så gjerne ha vist dere alle dansebildene, eller alle de koselige snapsa som ble tatt rundt middagsbordet, men med neste tredve mann til stedet til tider, er det alltid en som lukker øya, ser litt smågal ut…eller for å si det rett ut, ser skikkelig “dritarita” ut, og det kan jeg jo ikke legge ut her. For noe av det kuleste med disse festene, særlig når DJ Simone er med, er allsangen og dansinga. Det er til tider så vilt og morsomt, helt “Gale Mathias”. Dere kan tro det var ei litt småstressa frøken som var rask med å sjekke snapchathistorien sin dagen derpå!


























Ønsker dere alle en super start på uken!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

6 kommentarer
    1. Så ut som kjekke fest!
      men det der canei asså..er det noe godt? hehe ser de har d på polet og tenker på deg hver gang er ser det

    2. Eg er fra Finland, vår ungdoms drikk var Pisang ambon, myntelikør, Liebfraumulch og Maguar. ..oh god!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg