A little bit of love in Sandnes ❤

God ettermiddag, kjære dere.

I dag har jeg vært i nabobyen Sandnes. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke drar dit oftere, for byen har virkelig noen fine perler av noen steder det er verdt å besøke. Min venninne Andrea har operert foten og er nokså satt ut de neste ukene. Derfor så jeg mitt snitt i å karre til meg litt alenetid med henne. Til daglig er hun nemlig travelt opptatt med frisørsalongen sin sachs frisør & velvære

Jeg må le litt, for jeg har vel noen av de beste frisørene i landet rundt meg som gode venninner, men ordner altså mitt eget hår selv. Ikke bare farger jeg det selv lenger, jeg har til og med begynt å bleke det. Et makkverk uten like, og jeg aner ikke hvor lenge jeg kan holde på slik før det rett og slett blir for slitt og knekker. I alle år har bestis Tonje klipt meg, men i sist uke klipte jeg meg selv og forrige gangen der var det mammaen til venninnen min som ga meg en hjelpende hånd. Har nemlig ikke tid å vente og på impuls hiver jeg meg rundt og får det gjort i en fei…ikke bra.

Nei, Andrea synes det er temmelig dumt av meg å holde på sånn så lenge jeg har så dyktige folk rundt meg. Må nok revurdere og kanskje ta i mot litt hjelp neste gang. Stikker gjerne en tur innom Andrea, for der var det jammen meg flott. Hun holder til i et av de eldste husene i Sandnes. Sjarmerende skeivt, og med en utrolig koselig atmosfære. De store deilige massasjestolene lokket. Kunne nok drømt meg bort der en times tid uten problemer.

Dagen i dag var uansett ikke avsatt til jobbing for Andrea. Vi fant oss heller et koselig spisested i nærheten og satte oss foran peisen der og inntok et enkelt målitd etterfulgt av kake og kakao. Hmmm, jeg eier ikke viljestyrke for tiden. Kan rett og slett ikke la fristende ostekaker være. Særlig ikke i godt lag ❤

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nå har han far fyrt i peisen for meg før han drar av gårde på trening. Det er supertrist vær her i Stavanger nå, så det frister lite å gjøre annet enn å se en episode av Homeland og bare slappe av resten av kvelden. Mille har i tillegg fått besøk av Kaja, så da har jeg altså noen timer foran meg helt for meg selv.

Ønsker dere alle en god kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg