På tur i tussmørket…

God lørdag, fininger!

Nå sitter jeg i den koselige nye sofaen min med Pippi og Lala rundt meg, mens hele huset fortsatt sover. Jeg våknet med et rykk i akkurat den samme stillingen jeg sovnet i ni timer før. Tenk å sove i ni timer da dere! Er det mulig?! Har ikke opplevd det på flere år, og det er en himmelsk følelse å være så uthvilt. Det kan nok kanskje ha noe å gjøre med at vi ikke var hjemme fra stallen før i åtte-tiden i går kveld. Etter å ha dusja og spist sein middag, var det noen slitne men fornøyde jenter som fant armkroken til han far. 

Det er noe helt spesielt å være så seint i stallen og omtrent være der helt aleine. Mille valgte å skippe å trene, og heller ta med seg meg og Pippi på tur i tussmørket. Litt skummelt, men også litt kjekt å få ri med hodelykt og lyse opp veien for oss alle. Pippi synes ikke det var noe stas å måtte sitte på hesteryggen hun også, men det er alltid litt morsomt for oss andre.

Det frister lite å ta på seg hestetøyet igjen å gå ut dørene her nå. Det småregner og blåser, så det hadde vært kjekkere å fyre i peisen og krype under pleddet. Hmmm, nei det går ikke, og nå veit jeg hva jeg skal gjøre. Jeg skal lage tomatsuppe og kakao som vi kan ta med oss. Det er ikke mer som skal til for å lage litt ekstra hygge. Veit jo at vi får det koselig uansett når vi møter gode snille Vilja igjen ❤










Nei, nå må vi komme i gang her. Mille har avtale i kveld også, og trenger å hvile seg mellom slaga.

Dere får nyte lørdagen!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg