1-0 til Mille!

Grøss og gru!

I går kan dere tro jeg sendte avgårde ei superstolt lita frøken på fest! Hun var nemlig bedt på Halloween-fest med jentene i klassen. Det var skikkelig ruskevær ute, og jeg tror neppe jeg ville møtt på frk. Thorsen uventa slik hun så ut.

Hun var enkelt sminka, men prikken over i-en var at hun uten problemer klarte å få inn mine røde linser, som jeg aldri har brukt. Jeg kjøpte disse for to år siden, og det var helt umulig for meg å få de på. Mille som bruker linser til daglig, smatt de inn på nullkommaniks, og holdt på å steile når hun fikk se seg selv i speilet. OMG, mamma, nå ble jeg redd meg sjøl! Sååååå kult!

Dere kan tro hun gledet seg til å møte de andre jentene, for dette var stas. I det jeg slapp henne av, smilte hun lurt til meg og sa:”1-0 til meg. Jeg klarte å få til linsene, ikke du”.





Kvelden ble en suksess. Hun var blid som ei lerke når hun kom hjem. La seg tidlig med et stort smil rundt munnen.

Nå må vi løpe, for hun skal ri stevne allerede klokken ti. Jeg har sterkt i minne hva som skjedde sist, så jeg har litt sommerfugler i magen…

Ønsker dere en finfin søndag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg