Ønskelista mi er milelang!

God kveld, dere!

Bjørn Erik og jeg gir alltid en liten gave til hverandre på julaften. Jeg vet at mange voksne ikke praktiserer dette, men vi har nå i alle fall gjort dette til en tradisjonen.

Det som derimot ofte er en utfordring, er at Bjørn Erik ofte kommer uka før og spør hva jeg ønsker meg. Det fungerer dårlig, for jeg går ikke rundt og ønsker meg så mye, har stort sett det jeg trenger.

Så etter utallige år med litt småstress rundt det her, kom Bjørn Erik i fjor på en brilliant idé. Han opprettet en lukka gruppe på Facebook, “Nina og Bjørn Erik´s ønskeliste”. Her mente han at vi begge kunne smelle inn alt mellom himmel og jord. Små og store duppeditter.

Dere kan jo gjette hvem som har ønska seg mest av oss to. Bjørn Erik har plotta inn en ting, noe grillutstyr til Weberen, mens jeg derimot har ganske så livlig fantasi, og ønsker meg det meste…

 Den ultimate julekjolen fra “Rosewholesale”

“Pet Shop Girls” har de kuleste hundeskålene

Jeg får aldri nok hageflamingoer fra “Ruth66”

Hettegenser med hunde-/kattelomme foran

Den beste turkameraten?

Jeg er stor Tusvik og Tønne fan!

Søteste tekanne ever, elsker “Tassen”

Jeg får aldri nok krim

Rosa sløyfe kopp…umulig å få tak i, grrrr

Flamingo julepynt fra “Ruth66”

Fjærlamper…vil gjerne ha et par små over spisebordet

Et par av ønskene er allerede i boks, for jeg har fått et par “lapper” til jul. De pengene er øremerket Nina-ting. Helt ubrukelige ønsker synes Bjørn Erik, men han om det, thihiiii.

Håper dere nyter kvelden!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg