Kræsjlanda!

God kveld i stugo, dere!

Endelig helg og kræsjlanding på sofaen. Mille har endelig lagt seg og jeg kan ta en pust i bakken for aller første gang i dag. Opp kl. 05:30, jobb kl. 07, hjemme igjen til stående middag ved kjøkkenbenken kl. 16:30 og klar i stallen kl. 17:15. 

Nå tar jeg meg altså en velfortjent pause i go´hjørnet, sammen med Pippi-luska. Kan ikke huske sist gang jeg kjøpte en utgave av motebladet Det Nye, må ha vært på 80-90-tallet engang, men i dag kunne jeg ikke la være. Flinkis Kristin er på coveret pga. et portrettinterjuv, og som “svigermor” blir man jo en smule stolt. Vel, litt mer enn “en smule”. Det er ganske rått! Sååå velfortjent, etter årevis med hardt arbeid.

Gleder meg noe enormt til denne helgen. Dennis og Kristin kommer til Stavanger i morgen, og det er en evighet siden sist vi klemte. På lørdag skal vi ha en lang brunsj i sammen her hjemme, før det braker løs med Halloween for snuppeline Mille på kvelden. Det er meldt finfint vær på søndag, så da avsluttes helgen med bål og grilling i Trollskogen med gode venner. Looking forward to these lovely days ❤



For aller første gang har jeg kjøpt nelliker. Har alltid sett på nelliker som “bestemorblomster” (min mommo kjøpte de alltid) eller begravelsesblomster, men nå kommer de i alle farger og er altså så nydelige. Pryder flere plasser her hjemme nå…






Nå skal jeg bare lese bittelitt til før vi avslutter kvelden med opptak av den danske spenningsserien “Broen”. Må se den med Bjørn Erik, for jeg fæler litt av alt det creepy som skjer der.

Håper dere alle nyter kvelden og at dagen har vært god ❤

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg