Onepiece morning…

God morgen, kjære dere ❤

De mornigene her hjemme hvor jeg har fri fra jobb, er nokså koselige. Bjørn Erik og jeg har alltid lagt stor vekt på at ungene skal ha god tid, og de får aldri gå på skolen uten å ha spist skikkelig frokost. Mille har blitt ganske så flink, alt går på rutine, så nå i det siste har det også blitt tid til litt sofakos før hun blir hentet.

I dag har jeg ingen planer, og jeg nyter det. Hadde helt glemt at det er noe som heter “onepiece”, som jeg plutselig fant trøkt ned langt inne i klesskapet. Super “harry” men super “nice” på en slappedaskdag som dette.

Nå går jeg bare rundt og pusler og steller og får unnagjort ting som har hopet seg opp i løpet av uken. Det dukker stadig opp poser på kjøkkent med små hemmeligheter i, så nå har jeg fått pakket dem inn og stuet de bort. 

Etterpå skal jeg få lokket han far til å skjære ut morgendagens gresskar. Halloween er en av de dagene Mille elsker mest i året. Hun blir dessverre aldri invitert til å gå med de andre ungene i gata her, derfor gjør vi som foreldre alt vi kan for at denne kvelden skal bli perfekt for henne. I fjor gikk hun og jeg i sammen, men hun synes nok jeg var litt pinglete. Sa etterpå, ganske så skremt, at det var siste gang hun gadd det der. I morgen derimot er pappaen på plass, så nå har hun plutselig skiftet mening igjen. Jeg har en ny idé om hva hun kan kle seg ut som…og håper jeg får henne med på tanken. Gleder meg!







Nå skal jeg steke meg rundstykker og lage meg en stor kopp te fra Bali. Tror jeg har en usett episode av “Homeland” på tittekassa, så nå blir det sofakos delux.

Ønsker dere alle en fantastisk fin dag og ikke minst en riktig God Helg!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg