Please, ikke søt bie!

God Halloween, dere!

Nå sitter Bjørn Erik og jeg med hjertet i halsen og nistirrer på mobilen. Tøffe jenta vår, ba seg selv til to klassevenninner på andre siden av øye her. Nå går hun Halloweenrunden med dem alene uten en av oss for aller første gang. Jeg så hun var veldig usikker i det hun gikk, men satser på at hun fikser dette også.

Planen at de skal gå et par timer i nabolaget der før Bjørn Erik henter dem så de kan gå her også. I mellomtiden skal jeg rydde av spisebordet. Finingene Kristin og Dennis har vært her, og vi har sitti og gofla i oss snaddermat i timevis.

Alt av dagens sprell må jeg få dele med dere i morgen. Jeg er helt nødt til å springe frem og tilbake til døra nå og ta godt i mot alt “skrømtet”.


Jeg foreslo for Mille at hun skulle låne et av mine gamle kostymer, men ikke pokker om hun ville være “søt” bie. Fikk fort overtalt henne med nyinnkjøpte linser. Jeg kan love dere at hun er langt fra søt i kveld….

God kved, dere!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg