Crappy Day!

Åhhh pokkers drittdag altså!

Dere veit at jeg ikke liker folk som syter og klager, kan ikke fordra det, men i dag er det helt umulig å stikke innom her uten at det skinner igjennom at jeg er så til de grader misfornøyd. Skikkelig sur og lei!

Elsker jo som regel mandagene, for da har jeg alltid fri så jeg får unnagjort ting som har med Mille å gjøre, men i dag ble alt feil. Min kjære mann Bjørn Erik hadde store forhåpninger om å få en jobb han har søkt på, og hele flokken heiet på han, men den glapp dessverre. Han har for lengst mistet jobben sin som brønnleder her i Stavanger, det er ikke oppdrag å få, så den landjobben han hadde søkt på, hadde vært et stort vendepunkt for han og derfor også for oss i positiv retning.

Det er selvfølgelig sånt som skjer, men akkurat denne gangen ble det ekstra tungt. For nå må han heller reise til Malaysia i tre uker, og går glipp av viktige ting her hjemme. Det er jo selvfølgelig bra at han har slike gode kontakter rundt seg, at andre vil satse på han i denne vanskelige tiden, men når det går utover ungene, ja da brister hjertet mitt. Da er veien ned i kjelleren ganske kort.

Uff, jeg veit jeg har kort lunte, og burde tenkt meg litt om før jeg buste ut med absolutt alt mellom himmel og jord i dag, men jeg er ikke “vær” for ingenting. Burde jo heller gitt den kjære mannen min en god klem og trøstet han, men neida, ble sinna som ei fele. Korthuset raste i sammen, og da tyr jeg dessverre heller til tårene. Har nemlig vært en del smårusk rundt oss en stund nå, og hadde virkelig håpt at ting snudde, men den gang ei.

Vi går vel alle rundt og har et eller annet å stri med. Da må det være rom for å skrike ut i vrede av og til. Jeg merka det ble helt feil å finne fram de fine snapsa jeg tok i helga og dele dem, men selv om jeg er pottesur og veldig lei meg, dro jeg på meg gla´genseren min kjøpt i London. Fine Bjørn Erik har nemlig bedt oss med på kino. Nå skal vi hive oss i bilen for å se “Hotel Transylvania 2”. Han far veit alltid hvordan han skal få meg på godt humør igjen ❤



Må løpe dere!

Håper virkelig dere har hatt en myyyye bedre start på uken enn det vi har hatt.

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Gladgenser hjelper!
      sånn er vi mennesker, ikke alltid godt å vite hvordan vi reagerer.
      Tilgi deg selv, eg e sikker på at han gjorde det med engang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg