Supersøndag!

God morgen, kjære dere!

Jeg er fortsatt litt prega av gårsdagen, humøret er ikke helt på topp, men med sukkerbit om fri fra jobb i morgen, skal jeg nok komme meg helskinna gjennom dagen.

Egenltig skulle jeg jo vise dere masse deilige bilder fra dagen vår i Trollskogen på søndag. Det har neste blitt en klisjé å si at “dagen var helt perfekt, helt fantastisk”, men den var faktisk det. Jeg elsker når gjengen samles og vi pakker og kommer oss ut på tur. Vi har en egen lukka gruppe på Facebook som heter “Hver gang vi møtes med barna våre”, og i ny og ne lufter vi idéer på hvor og når vi kan treffes. Det må forresten nevnes at det ikke er nødvendig å ha barn for å være med i denne gruppa. Det er helt topp når “tantene” og “onklene” også joiner.

Det er supert å møtes ute i det fri. Vi begynner nemlig å bli så mange nå, og da er det enklest å få plass til alle ute. Nå som ungene også har blitt så store, ser jeg at de har blitt mye mer selvstendige. Vi voksne har plenty av tid til å “tatle”, mens de børner omkring. Jeg har for lengst sluppet taket på Mille og til og med Pippi løper rundt akkurat hvor hun vil.

Happy day, happy memories ❤























Nå må jeg løpe på jobb dere. Det skal bli godt å få gravd seg ned i litt arbeid, og få klarna sutrehue. 

Ønsker dere alle en gla´dag!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg