41 års vennskap skal pleies ❤

Halloen fininger ❤

Åhhh, i morgen gleder jeg meg! Da kommer en av de fineste jeg veit om på besøk. Min gode og varme venninne gjennom 41 år kommer og blir hele helgen. Tine er noe av det kjæreste jeg har. Selv om vi ikke treffes så ofte, er hun alltid med meg i hjertet.

Hun og jeg har delt mye. Hun er vel den som kjenner meg best på godt og vondt. Hun var storesøsteren (3 mnd. eldre), som alltid passet på “Ninasprelllevende” allerede den gangen vi var seks år gamle og bodde i samme blokka på Vestli i Oslo. 

Tine var nok den tøffeste av oss. Rettferdig til tusen og stod gjerne opp aleine mot flokken hvis noe ikke hang på greip. Det skapte respekt, enorm respekt, du “kødda” ikke med Tine. Samtidig var og er hun noe av det snilleste jeg veit om. Hun oser av omtanke og kjærlighet, noe jeg stadig har nytt godt av. 

Det er godt å ha noen ved sin side, ei blokkvenninne, ei jente fra “grasrota” som har delt den samme barndommen som deg. Være stolt av hvordan oppvekst og miljø har skapt deg, stolt av verdiene som nå formidles videre ❤



De to blokkene helt oppi skauen, var i mange år den tryggeste og fineste plassen i hele universet. Husker godt hvordan hjertet mitt hoppet hver gang vi kom hjem fra tre ukers sommerferie og synet av alle blokkene åpenbarte seg i all sin herlighet. Den dag i dag har jeg kontakt med “flokken” fra Nico Hambros vei. Alle som en er alltid med meg i tankene. Jeg kunne skrevet side opp og side ned om tiden på Vestli og Stovner. Kanskje en annen dag?

Nå gleder jeg meg uansett til å klemme “jenta mi” igjen. Vi har ikke så store planer for de kommende dagene. Tror nok først og fremst vi skal slite sofaen og la tekanna gå varm.

Håper dere alle har en fin dag.

Skrives snart igjen, masse kjærleik fra meg ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg