8 tupper, 4 barn og 2 hunder til lang fredagsfrokost…

God fredagskveld dere!

Mange har sikkert fått med seg at jeg har venninnen min Tine fra Oslo på besøk i helgen. Jeg har ikke langt noen store planer, men hadde veldig lyst å la henne møte noen av de jentene jeg trives med og henger mye med i hverdagen. Mange av dem har fri fra jobben hver fredag og i tillegg var det planleggingsdag for ungene. Derfor så jeg mitt snitt til å be hele hurven på stor fellesfrokost. 

Frokosten gikk inn i lunsjen, og vi ble sittende i timesvis. Fire østlendinger, en berggenser, to siddisser og ei karmøybu. Bjørn Erik holdt ut en liten stund, men måtte til slutt kapitulere. Av er faring var nok det lurest. 

Dette er beste balsam for kropp og sjel. Merket jeg i en periode der, lente meg godt tilbake i stolen og bare nøt alle de forskjellige diskusjonene og historiene rundt meg. Det kjekke er at flere ble igjen langt utover dagen, og to av dem sitter her faktis ennå. Kan men rette si dette ble en laaaaaang og deilig fredagsfrokost. 
















Da var det helg dere! Nyt den!

Smask Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg