Hva vil vi ha? Tomme Bur! Når vil vi ha det? NÅ!

God søndag, fine dere!

Det var en fryd å se at mange trosset været og samlet seg i Byparken i går kveld. En skulle kanskje trodd at Stavangerfolket heller ville inntatt koseposisjon inne et tørt sted i steden for å pakke seg inn i ulltøy og regnfrakk, men neida, Stavanger-folket svikter aldri. Pels er ut, pelsoppdrett er uhørt og bør avvikles asap!

Det er helt uforståelig at vi fortsatt må møtes på denne måten. Alle mennesker, jeg mener det, jeg tror på at absolutt alle mennesker vil at alle dyr skal ha det bra. Det er ingen som ønsker å se dem lide, fordi noen få skal få smykke seg med dem etterpå. Det er så avleggs, onskapsfullt og uverdig, og jeg med mange kommer aldri til å stoppe å kjempe i mot det før siste torturfarm er lagt ned.

7 av 10 nordmenn vil avvikle det, flere og flere moteblader tar avstand, designere nekter å bruke det i produksjonen sin, og sterke talsrør innen kjendisverden og politikken tar til ordet og støtter opp. Jeg merker at folket er på gli, jeg er overbevist om at vi snart er i mål.

Hva vil vi ha? Tomme Bur! Når vil vi ha det? Nå!











Ønsker dere alle en superduper søndag!

Klem Nina

 

#dyrebeskyttelsen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg