Planlegginga er godt i gang…

God mandag, dere. 

I dag går jeg på autopilot. Våknet opp og kjente at humøret ikke var helt på topp. Det er nok hendelsen i Paris og alle ytringene i etterkant som gjør meg helt tom innvending. Fatter rett og slett ikke hvorfor folk ikke klarer å være snille mot hverandre, hvorfor absolutt alt må diskuteres i hjel. Men, men, nok om det…i alle fall for denne gang.

Bjørn Erik reiser tre uker til Singapore og Malaysia på onsdag, så jeg velger heller å bruke all min energi på han og det som er viktig å få gjort før han drar. Mille-mor fyller 10 år neste uke, og på lørdag skal hun ha 14 jenter fra klassen på overnatting. Det var en suksess i fjor, og høyt oppe på ønskelista i år også. Jeg sa først nei, at det var litt for mye å ordne for na´mor aleine, men ble til slutt overtalt. For med god planlegging, får jeg det til.

Invitasjonene ble levert i forrige uke, og i dag har han far fått bord og stoler på plass. Akkurat nå henger han opp femti rosa og hvite lykter i taket, og det blir altså så fint. Så jentete og koselig til tusen!

Av er faring veit jeg at jeg får veldig lite gjort de dagene jeg er på jobb, så nå kjører jeg på med “To Do”-liste og får unnagjort mest mulig. 

Det kom nok ikke som en bombe at frøkna ville ha hoppeskrytebildet på invitasjonen…

Nå sitter jeg i bilen på vei til manuellterapeuten min. Bjørn Erik er snill og ble med som sjåfør, så jeg får en liten pust i bakken mellom slaga. Veldig typisk han å gi alt før han drar avgårde på jobb.

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag. 

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg