På juleshoppingjakt i tussmørket…

God morgen ❤

Dagen startet vel ikke helt som planlagt. Bilen startet ikke, men det var ei lykke at jeg fant det ut før Bjørn Erik drar. Fikk den til slutt i gang med startkabler, men da lyste og peip det i varsellampene, alt var galt. Jeg hadde time på Avea Klinikken, men turde ikke å kjøre dit alene. Den snille mannen min skjønte selvfølgelig det, og ble med meg. Så mens jeg fikk deilig behandling av flinke Heidi, ble bilen kjørt rett på verksted igjen. Det viste seg at batteriet var over ti år gammelt, helt ubrukelig. Godt å få bytta det ut.

Er dere forresten i gang med julepresangene? Jeg har så vidt begynte å tenke i de baner, og det er egentlig ganske uvanlig til meg å være. Nå som Bjørn Erik ikke har fast jobb, er jeg mer forsiktig med pengene. Vel, jeg pleier vel egentlig ikke å handle så mye på impuls, går aldri i butikken uten handlelapp, men i år er jeg altså enda nøyere og planlegger alt ned til minste detalj.

Jeg har ikke så mye energi igjen når kvelden kommer, og pleier som regel aldri å lage noen avtaler. Når Anne Mai, mammaen til min venninne Simone, derimot ba meg hjem til seg på god mat og koselig selskap, var jeg ikke seint med å takke ja. Jeg så nemlig også mitt snitt til å skaffe meg en par nye ansiktspads. 

For sprudlende Anne Mai, er helt hekta på Enjo produktene, og når sant skal sies, finnes de overalt i huset her også. De har kommet for å bli, for jeg setter også stor pris på en ren hverdag uten kjemikaler. 

Jeg er egentlig ganske grønn når det kommer til gode tips og triks innen det å pusse og gni og få ting til å skinne her hjemme. Men etter en kveld med Anne Mai, er ikke tanken på et støvfritt hjem kun en fjern drøm lenger. Hun får alt til å høre så enkelt ut, og med de riktige produktene for hånden, er det ikke umulig.

Jeg og venninnene mine dro i alle fall fornøyde hjem, med julegaver til både stort og smått. Jeg elsker å gi nyttige gaver, og disse produktene gagner alle. 




Ansiktshansken utviklet for sensitiv hud, er nå pakket inn i snuppas julekalender. Hun har begynt å få små kviser på nesa, og jeg følte derfor hun trengte sine egne produkter.




Nå må jeg svinge meg rundt her. Bjørn Erik reiser om en time, og det er fortsatt et par ting jeg må ha hjelp til.

Ønsker dere en fortsatt fin dag!

Klem Nina

 

7 kommentarer
    1. Hver morgen og kveld bruker jeg Enjo sine Eye Pads.
      Du sparer fort inn padsene, pga at ingenting kastes.
      Og her er det kun vann som brukes til å fjerne døde hudceller, sminke og mascara.
      Alt kjemikaliefritt, uten irritasjon og forsøpling.
      1 pk pads med 3 stk koster Kr 180,- inkl en liten vaskepose 🙂
      Ansiktshansken med 2 forskjellige sider, en for dyprens og en vanlig sensitiv Kr 210,-
      Kropphanske med 2 forskjellige sider. Peeling som fjerner hard hud og Sensitive for vanlig vask Kr 340,-
      Mob 92408114 ( Jeg sender i hele landet og du har dem i løpet av 2- 3 dager )
      http://www.enjo.no/amn

    2. Så fine gaver! Du har ikke vurdert å handle brukte julegaver? mye mer miljøvennlig og man finner mange skatter på finn 🙂

    3. Karoline: Vel, jeg handlet velpleie produkter, “spaproduktene”. Ser datteren min har begynt å utvikle problemhud. Ellers har jeg shoppet de fleste gavene hos Noah, dyrebeskyttelsen i år. Liker å gi gaver med budskap 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg