Kjærleik i hver bidige maske ❤

God morgen!

En av de jeveste gavene Mille fikk til bursdagen sin, var genseren strikket av mammaen min. Det ligger kjærlighet i hver bidige maske, og er noe av det kjekkeste jeg kan få til ungene mine. For jeg har ikke peiling selv, er helt udugelig på det å strikke etter mønster. Strikker enten for stramt eller for løst, så jeg ga opp dette for mange år siden.

Mamma derimot er litt av en kløpper. Hun lager alt mellom himmel og jord, og loftet bugner av alt jeg har tatt vare på etter alle tre knøtta. I tillegg har hun lagd den ene herlige kreasjonen etter den andre til meg. Hun sier aldri nei til nye oppdrag, og har nok klødd seg i hodet mang en gang, når jeg har fremmet mine noe uvanlige ønsker. Hun har måttet strikke på frihånd for å møte det jeg har sett for meg i hodet mitt, men har alltid levert tipptopp arbeid.

Dere kan tro det er ei som strålte i ny genser, lue og leggvarmere ❤


Mille har altså begynt med maskara på skolen. Litt uvant for både mamma og storebror. Lurer på hva pappa kommer til å si…


Tusen takk mamma Tove ❤

1 kommentar
    1. Nå har dere en nydelig jente fra før, og jeg må si at litt diskret mascara var skikkelig fint. Vanligvis ikke fan av sminke, men når det gjøres så delikat så får hun tommel opp av meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg