Kjekt møte…

Heihei, fininger ❤

Noe av det kjekkeste med det å blogge er å komme i kontakt med dere nye mennesker. Jeg har en fast rutine hver bidige dag, hvor jeg svarer dere som mailer meg. Det synes jeg man forplikter seg til, når man ber folk inn i stua si. Dere bruker tid på meg, og da skulle det bare mangle at jeg ikke gir noe tilbake.

I tillegg til dere flotte leserne, hender det også at jeg får muligheten til å treffe folk jeg bare har hørt om i diverse medier. Den muligheten bød seg i forrige uke, når Vendela Kirsebom besøkte Synsam Sandnes, i Storgata. Jeg har alltid visst hvem den flotte dama har vært, og må innrømme at jeg satt ganske så klistra til skjermen den gangen hun var programleder for Top Model Norge. Det kan nok også ha noe med at fotografen den gangen var Bjørn Opsahl, en fyr som stadig kryssa min vei den gangen jeg vanka på rockepuben Elm Street i Oslo. Det var litt morsomt å følge samarbeidet mellom classy Vendela og stabeiste rocka Bjørn.

Jeg fikk altså litt tid for meg selv med Vendela. Følte meg først litt klossete der jeg kom som amatørfotograf og blogger, men dama var så “Down to Eart”, så jeg hadde ikke trengt å grue meg. Praten gikk lett, og jeg fikk til og med gjort det jeg egentlig kom for å gjøre, nemlig sjekket ut brillekolleksjonen hennes.

Jeg har akkurat begynt å interessere meg for briller, siden jeg nylig fant ut at jeg var helt avhengig selv. Jeg elsker klassiske, litt nøytrale innfatninger, men det hender også at jeg klemmer til med noe sprøtt og fargerikt. Vendela sin norskproduserte serie, var en fryd for øyet. Her var det absolutt noe for alle og enhver. Jeg beit meg også merke i at folka i Synsam diskuterte at dette er briller de sjeldent opplever reklamasjon på, noe som absolutt er verdt å ta med seg, synes jeg. 

Jeg må innrømme at overgangen til det å bruke briller, har vært mye enklere enn det jeg først hadde trodd. Briller er faktisk ganske så kult, særlig når det er så mye kjekt å velge i mellom.












Nå har snuppeline kommet hjem fra skolen. Jeg driver og lærer henne opp til å fyre i peisen, samtidig som hun også hjelper meg med å stable ved. Nå brenner det friskt, og hun har funnet sofahjørnet under pleddet. Det regner og er surt ute, og hun er litt utafor ser jeg. Hun har visst felt noen tårer i kirken, for klassen har vært på gudstjeneste i dag. Minnene om “bessen” som falt bort tidlig i år, strømmet tilbake. Det er ei som trenger litt ekstra omsorg her ❤

Ønsker dere alle en finfin ettermiddag og kveld, klem Nina

 

#synsam #hverdag #mammablogger

1 kommentar
    1. huff! jeg har omsider gitt opp og bestilt time til synsundersøkelse. gleder meg litt å komme I denne nye verdenen og er samtidig spent om det er bare lesebriller vi snakker om eller noe annet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg