Helgens pust i bakken…

God søndag, fininger.

Da har vi akkurat komme hjem fra stallen. Guriland for et vær! Trodde tak og vegger i ridehallen skulle blåse bort et øyeblikk der, skikkelig uhyggelig. Det var godt å ta seg en lang varm dusj nå, og finne sofakroken.

Vi kan se tilbake på en ganske så koselig helg. På fredag holdt jeg Mille hjemme fra skolen, for hun hangla dagen før og hele natta, men på kvelden kviknet hun til. Det passet jo bra, for da var det duket for timesvis med juleverkested for alle jentene i stallen. Ganske kjekt for na´mor også det der, for jeg fikk unnagjort masse på “to-do”-lista mi i mellomtiden.

Lørdag var det hestekos i stallen igjen. Vi var effektive, for allerede kl. 14:30 hadde vi en annen avtale. Det rakk vi uten problemer, for Mille har blitt så flink. Hun ordner seg selv i ridehallen mens jeg møkker og henter høy. Jeg må fortsatt ta stikkprøver å sjekke om hun gjør det hun skal, men stort sett går det veldig bra.

Rett etter stallbesøket i går, dro vi hjem hit til Hundvåghallen og så datteren til venninnen min spille håndballkamp. Det ble på en måte oppvarmingen til kveldens åpningskamp i VM i håndball for kvinner. Det ble dessverre en knepen seier til Russland, men jeg er evig optimist og tror fortsatt vi har en mulighet til å gå helt til topps.

Klokka ble nærmere tre på natta før jeg fant senga. Vibecke og ungene dro hjem rett etter kampen, men Tonje og jeg hadde fortsatt mye å snakke om. Det er helt utrolig hvor fort tiden går, når vi to først setter i gang. Blir aldri lei ❤




Beste snacksen ever! Smør 1 til 2 Philadelfiaoster i bunnen på en ildfast form. Fordel deretter et glass med salsa over det igjen og topp det hele med revet ost. La det hele stå i ovnene på 200 i ca. 10-12 min. Serveres med nachos, som dyppes i herligheten etterpå. JAMMI!





Nå er jeg spent på om Pelle kommer seg hjem fra Oslo. Forstår egentlig ikke at det går an å fly i det uværet her. 

God kvel!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg