Hjem fra Malaysia og rett på ny jobbtur i morgen, snufs <3

God kveld, fine dere.

I dag kom min kjære hjem fra Singapore og Malaysia. Dere kan tro det var godt å klemme han igjen. Dette er nok perioden i året hvor familien Thorsen “oller” mest, men jeg synes faktisk det har gått veldig bra denne gangen. Med tanke på hvor vanskelig det er å få seg jobb her i Stavanger nå, er jeg sjeleglad for at det åpnet seg en mulighet for flinkingen min. Ungene har vært i godlaget, og sammen har vi vært et godt team.

Det som derimot ikke er så kult, er at han fikk tilbud om å reise på ny tur allerede i morgen. Måtte smake litt på det, men selvfølgelig må han dra. Kan ikke gamble, må heller glede meg over at han er så dyktig og at han får jobbe.

Så da var det kanskje ikke så dumt av meg å jobbe til klokka halv to i natt med å gjøre i stand til jul her hjemme. Kjenner det litt på kroppen nå, etter å ha vært på jobb og i stallen, men det var så absolutt verdt det. Juletreet er oppe, og det er blomster og lys i hver bidige krok. Nå skal de neste timene nytes maksimalt ❤






Nå skal jeg krype inn i armkroken til han far, og så skal vi se siste episode av Broen. Har venta med å se den til han kommer hjem…

Håper dere alle har hatt en fin dag. God natt dere ❤

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg