Ai, ai, ai!

Nå må klokka snart bli ni!

Jeg har fått urinveisinfeksjon, og veit av erfaring at det eneste som hjelper er antibiotika Selexid. Sitter her med en spinnvill kattunge og en supertrøtt Pippi-luska og venter på at legekontoret skal åpne. Tiden går alt for sakte.

Har faktisk allerede vært på jobb. Jeg var ekstra tidlig på an for det var lite kø på veiene, men kjente allerede på bybrua, at dette ikke ville holde. Løp febrilsk på do et par ganger og forbanna meg selv for å ha svetta meg ut av dørene hjemme. Ville vel ikke innrømme det, tenker jeg.

Det var med andre ord ganske bortkasta å pynte seg med søt Bambi-julegenser i dag. Har veldig lyst til å hoppe i joggisen, men får holde ut litt til. Kan være greit å lyse litt opp på legekontoret etterpå…




Vi får skrives seinere!

Ønsker dere alle en superduper bittelille julaften!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg