Alt på stell!

God ettermiddag, fininger!

Ja, da har jeg vært hos den flinke legen min og selvfølgelig stod ikke alt bra til. Fant blod i urinene, så det var bare å begynne på antibiotika. Svetta litt ekstra over å måtte ut dørene her igjen, tryggest her hjemme, men nå har jeg i alle fall fått tatt dagens to første piller og henta frem masse drikke.

Det beste med dagen var at jeg faktisk fikk sove igjen, etter å ha bestilt legetimen. Når jeg våknet, luktet det bakst i hele huset. Nå er alt på stell her.Favorittkakene er ferdige, delfiakake, kromkakerog kransekaker.

I kveld skal vi ha finnebiff og i morgen blir det Idsøe sitt pinnekjøtt. Julaften blir det tradisjonell østlandsmeny med ribbe, medisterkaker og medisterpølser . Det er neste så jeg gleder meg til januar allerede, for kommende matgilde blir litt av en prøvelse…






Nå er det juleferie for han far også. Han har vært på kurs i to dager, sikkerthetskurs, og hadde vel egentlig sett frem til å sove lenge i morgen. Må nok dessverre be han om en siste ting til før den store dagen, å shoppe ribba og julepålegget hos slakteren Gabbas i morgen. Det er alltid jeg som pleier å gjøre dette, men det å ha hundre folk foran seg i køen frister lite akkurat nå. 

Da skal jeg pløye Se og Hør sitt TV program, og huke av hvilke julefilmer jeg helst vil se. Mamma har akkurat funnet ut at “Med Grimm og Gru” kommer i morgen halv åtte på NrK3. Blir nok mye sofa fremover, så greit å ha litt planer.

Håper dere alle begynner å finne roen og nyter hverandre ❤

Klem Nina

1 kommentar
    1. nå kan julen bare komme! noen småting gjenstår her også, samt kokkelering av en hel finsk julemiddag for meg selv 🙂
      God jul til dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg