Slik ble årets julekort til ❤

God Jul, kjære dere ❤

Årets julekort ble noe annerledes enn det det pleier å være fra familien Thorsen. Til vanlig er hele hurven med, og det har vært moro å sette litt humoristisk preg på det, men denne gangen ble det sukkersøtt med Mille og Vilja. 

På en forblåst tidlig desemberdag, tok jeg med meg alt av kamera, folk og fe og rusla litt rundt i nabolaget rundt stallen. Pippi var vel den som “fæla” mest, for hun holdt altså på å blåse vekk der hun febrilsk forsøkte å holde tritt med oss. Lua hennes falt av i ett sett, så det ble en del shoots før vi naila det.

Julekort ble det nå i alle fall. 150 stk. er nå på vei ut i den vide verden, til og med til Canada. Dette er vel den juletradisjonen jeg verdsetter aller mest. Gleder meg som en unge hver gang jeg går i postkassa, og håper og tror andre også synes dette er en koselig gest ❤







Akkurat nå er Bjørn Erik på vei for å hente Mille og venninnen hennes Kaja. De lastet opp sekken med kaker, sjokolade, kakao og pølser tidligere i dag, og satte nesa mot stallen. 

Nå står pinnekjøttet på kok, og jeg skal komme meg i dusjen og gjør meg klar til nok et etegilde. Jeg har i god tradisjon tro igjen klart å holdt meg unna alt som heter butikker, mas og kjas. Roen har senka seg, men det er kanskje på tide å komme seg ut av onepiecen og få på seg noe annet…

God lille julaften dere!

Vit at jeg setter utrolig stor pris på dere ❤

Klem Nina

7 kommentarer
    1. vi setter stor pris på deg, ikke bare bare å få tid til blogg når man har stor familie, jobb og diverse andre fritids sysler!
      God jul til deg og dine:)

    2. Hei Nina 😀 Innom for å ønske deg og dine en gledelig jul 💞 Kos dere masse og nyt hvert sekund 😀

    3. Tusen takk for julekortet 🙂 veldig koselig, ble hengt opp på kjøleskapet sammen med de andre julekortene. Kjempefine bilder det var laget av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg