What a perfect day!

Hallaisen!

Åhhh, i dag har jeg kost meg! Jeg var egentlig i ferd med å avlyse dagens date med jentene, for nå må julepynten vekk, men den kloke mannen min fikk gitt meg et spark bak og fikk meg til å forstå at det var mye viktigere å møte venninnene.

Vibecke og jeg møttes først for å gå årets første runde rundt Mosvannet. Herrejemeni for et flott vær vi har nå dere. Jeg blir målløs over hvor mye vakrere alt blir i strålende sol og minusgrader. For så lenge man holder seg god og varm med ullklær på innerst, er det en fryd å være utendørs.

Vi skulle vel egentlig “løpegått”, trene slik vi pleier, men med så mye vakkert rundt seg, måtte selvfølgelig jeg opp med kameraet i ett sett. I tillegg møtte vi kjentfolk på veien, så den trimmen får vi heller ta igjen seinere i uka.

Tonje synes sikkert det var greit at vi ikke var så alt for svette etterpå også, for vi skulle tross alt ut å spise frokost i sammen. Først var vi en tur inne på Mathallen, men så lenge de fortsatt ikke har gode sitteplasser for de råtne kroppene våre, tok vi turen rett borti veien, til Ostehuset. Ostehuset skuffer aldri, men jeg gleder meg og håper virkelig på at Mathallen får gjennomslag for å utvide konseptet sitt, så vi kan sette oss ned og nyte all herligheten de har å by på. 

Det ble kun tid til 2,5 times gladprat i dag foran den deilige peisen på Ostehuset. Noen synes kanskje det er mer enn nok tid, men ikke for den gjengen vår. Kunne glatt sitti der ennå, men julepynten går ikke av seg selv opp på loftet. Må få ræva i gir og komme i gang. Blir ikke noe problem egentlig, for nå har sinn og kropp fått deilig påfyll.




















Det går forresten mye bedre med nesa mi i dag. Natta var heller ikke så aller verst. Må innrømme at det var himmelsk å gå tur i minusgrader. Det var jo som å få rensa opp systemet helt opp til hjernebarken. Det å dra inn kulde, er nesten som å bruke Otrivin, thihiiii…

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag, god middag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg