Colour Psycho Wild Violet

Jøss, da var det sein kveld igjen jo!

Dere kan tro jeg støkk når jeg så meg i speilet i dag. Hadde helt glemt at jeg hadde farga håret til langt over midnatt i går, og denne gangen, ja så ser dere at jeg har tatt enda et steg inn i “crazy colour” verdenen. Trodde vel egentlig at jeg ville ha gått lei til nå, men neida, ikke den dama her.

Jeg er ikke så veldig bevandra inni “skjønnhets”-verdenen, men har i en stund nå fulgt bloggen til RockstarCharlie. Hun er et geni innen hår og sminke, og det er en fryd å se hva hun får til med ørsmå forandringer. For tiden har vi en ting til felles, og det er at vi har falt pladask for Osmo colour psycho serien. Den er umulig å oppdrive her i Stavanger, i resten av landet også for den saks skyld, så dere kan tro jeg ble overraskende happy når dama tilbød seg å sende over et par tuber fra Bergen.

Så da ble det altså litt “kokkelering” på badet i går, rett og slett fordi jeg ikke klarte å vente med å heller gjøre det hos frisøren. Tror nok jeg er fast bestemt på å være litt mer tålmodig neste gang, for jeg er ikke rask nok til å få smurt det inn selv. Det skal bare sitte i håret i 20 minutter før man skylder det ut, men når jeg bruker en time på å få det i, blir det litt krasj. Badet fikk også litt lilla preg etter dette, så neste gang blir det å gå til frisøren.

Dette er altså dama som har verna om sitt lyse lange hår i årevis, og som nå drar´n helt ut. Det er vel siste krampe før det blir for seint, tenker jeg. Eller, det er vel aldri for seint, er det vel?

Det ble altså lilla hår igjen, knall lilla vel og merke og da synes jeg det var på tide å ta turen til Oda igjen på Lashes and Nails og få på lilla vipper også. Den dama er altså så til de grader dyktig, og klarer gang på gang å utføre mirakler på mine egne bittesmå nesten usynlige vipper. Det tok meg ikke lange tiden å gjøre meg klar til jobben i dag. Fresh på håret og strøkne vipper, feide jeg inn dørene der som en vind. Det er ikke mer som skal til for å føle seg mye, mye bedre ♡




Bjørn Erik har lagt seg tidlig i kveld, ser det tar hardt på han å trene og gå på diett. Nå som jeg har TV´n aleine resten av kvelden, tenkte jeg å endelig å få begynt å se NrK sin nye serie Krig og fred. Dette er søtsuppe som jeg så til de grader elsker av hele mitt hjerte. Gleder meg virkelig til å drømme meg bort.

Håper dere alle har hatt en finfin torsdag, god kveld og natt ♡

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. wow, må si at jeg alle her hjemme digga din farge, du ble så fin, kul og fresh. Skal prøve å gjøre noe lignende til etter sommer ferie, trives nå med den sterke rød tulip fargen jeg har.

    2. Digger hårfargen din.er bare sykt kuuuul! Du passer lilla kanonfint. Og må bare få skrøyda av bloggen din .Og som du sikker vet digger jeg bloggen din. Ønsker dere en strålende helg ♥️

    3. Du blei så smashing!! =D Kler virkelig det lilla håret helt utrolig godt!
      Takk for fine ord <3
      Fikk hilst på din sønn og Kristin i går- herlige folk altså! =D Ha en nydelig helg! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg