For en overraskelse!

Herliga London dere!

Gjett hvor jeg er på vei?! Jeg har altså blitt holdt for narr en evighet, alle har visst at det har vært noe på gang, unntatt meg. Vel, det var jo ikke vondt ment da, det var jo for å overraske og glede meg, og jeg jubler!

Om et par timer skal jeg nemlig på kjærestetur til Gdansk. Bjørn Erik har ordnet hver bidige ting! Det eneste jeg trenger å gjøre er å pakke i hu og hast. Gurimallaland, dette var kjærkomment. Unge- og dyrefri helt til mandags kveld. What to do?!

Tips og råd tas i mot med takk, for her har vi aldri vært før. Vel, kjenner jeg han mannen min rett, så har han vel en del planer på gang allerede, men hyl ut hvis dere vet om noe som absolutt er verdt å få med seg.

Snille gode Bjørn Erik, hva har jeg gjort for å fortjene deg?




I tillegg til å bli overrasket i morges fikk jeg ny bolle og vase (BE hadde glemt å bruke noen vervepoeng), nystrikka lue i posten fra mammaen min og så kom det pinamegdø verdens herligste kort i posten med fine ord fra Canada. Ganske stas å vite at jeg har en leser der borte også…


Nei, nå må jeg løpe avgårde. Tenkte jeg skulle krølle håret i dag, flotte meg litt for han hunken min. Synes neste han fortjener det 

Ha en riktig god hælj, smask 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninaspre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg