Ikke hverdagskost ❤

God morgen, deilige søndag!

Ja, for det er akkurat det den er. Mille ringte nettopp, og sa klart i fra at hun IKKE ville hentes tidlig i stallen. Hun er der på egenhånd, og selv om det visstnok ikke var så mange andre der akkurat nå, hadde hun hele roen rundt stellet av Vilja. Det er så uvant for meg at hun tilbringer så mye tid på egenhånd, men ser jo at det fungerer veldig bra. I hvert fall i det kjente og kjære miljøet blant hestene.

Kvelden i går, var akkurat som bestilt. Fikk besøk av bestis Tonje, hvor vi først så “Hver gang vi møtes” samtidig som vi fikk servert deilig middag av husbonden. Etterpå ble det også tid til film, herlig eventyrspenning, en perfekt avslutning på en lang innholdsrik dag. Tonje vendte etterhvert nesa si hjemover igjen, men jeg fikk altså ikke sove, og valgte derfor heller å sitte oppe å jobbe litt. Tiden fløy avsted, og plutselig kom begge gutta mine hjem fra byen. To sprudlende glade, svært fornøyde brødre. 

I veldig lang tid trodde dere lesere at Bjørn Erik og jeg kun hadde to barn, Dennis og Mille. Mellomstemannen Pelle, ønsket ikke lenger å være med på bildene våre, når han begynte på ungdomsskolen. Nå derimot, har han så smått sluttet å bry seg.Vel, det er jeg vel kanskje ikke helt overbevist om riktig ennå, det for tiden vise. Dennis derimot, er vant til å få kameraet stukket opp i nesa si av Kristin. Jeg grep i alle fall sjansen i natt, når begge to plutselig velvillig stilte seg opp og lot meg knipse et par sekunder.

Dere kan tro jeg storkoser meg her jeg sitter og skuer “rikdommen” min. Det er altså så kjekt å se hvor gode venner de to brødrene har blitt. Det var så morsomt å høre dem fortelle skrønehistoriene fra kveldens sprell. Jeg valgte å styre unna senga enda en time til i natt, for det er ikke hverdagskost å ha begge gutta for seg selv ♥




Nå har Bjørn Erik dratt på trening og samtidig tatt med seg Dennis til flyplassen. Det var deilig å ha han i hus igjen, godt med disse besøkene i ny og ne.

Jeg skal komme meg opp i andre etasje og overraske Mille med å rydde de aller siste tingene på rommet hennes. Endelig ser jeg slutten på kaoset.

Ønsker dere alle fine lesere en fortsatt superduper søndag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Så morsomt å se Pelle være med på bilder. Han har forandret seg mye siden jeg hadde han i noen fag på barneskolen, men har samme glimtet i øyet 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg