Livet lugger…

Kjære dere ❤

Jeg har vært hjemme i fire timer, og det eneste jeg har gjort er å ligge under pleddet på sofaen og sovet. Alle vet at livet er en berg og dalbane, men i det siste synes jeg det har lugget litt i meste laget for den lille familien vår.

Min venninne sier ofte:”Husk å ta på egen maske først, før du hjelper andre”. Alle har hørt den frasen av flyvertinnene, og min gode venn mener altså at dette er en av de viktigste levereglene man bør følge. For er man ikke flink til å ta vare på seg selv, er man ikke godt nok rustet, ja da kommer man fort i ubalanse.

I dag har det skjedd noe, som gjør at kropp og sinn, særlig sinn er ute og kjører. Da jeg har taushetsplikt, kan jeg dessverre ikke dele det med dere, men håper en gang i fremtiden jeg får muligheten til å sette ord på det jeg har gått igjennom en god stund nå.

Jeg er ganske utmattet til tider, humøret svinger veldig, men man må jo fungerer på et vis. Takket være nydelig mann, gode venner og et utrolig godt hjelpeapparat, kommer jeg aldri til å gi opp. Det skal kjempes til “the bitter end”, så jeg stolt kan se meg selv i speilet i etterkant å si til meg seg “godt jobba, Nina”!


På slike dager, burde jeg lagt bloggen helt til side, men når man ikke har “skippa” en eneste dag siden august i 2013, klarer jeg ikke å holde meg unna. Dere lesere har nå vist gang på gang at dere er der uansett om ikke innleggene er de mest interessante. I morgen har jeg fri og skal på oppdrag med snuppeline, så klumpen i brystet føles nok lettere allerede da.

Det ble altså ingen “Sprell Levende” posting i dag, men i morgen lover jeg å komme sterkere tilbake.

Klem, Nina 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Så bra sagt både av din venn og deg! Ja, livet lugger hardt innimellom, men å ta på sin egen maske først, er en fantastisk god huskeregel. Måtte hverdagene bli enklere for dere framover 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg