Hvorfor går smilet mitt trill rundt mon tro?

-innholder reklame/sponset produkt-

Gooood morgen, fininger!

Ja, nå kan dere tro denne dama her er godt rusta og klar for en knallhard ny uke. Jeg har fått lada batteriene noe så til de grader, takket være en spennende henvendelse jeg mottok fra firmaet YouWish. De tilbyr spennende opplevelsesgaver til han, mannen, bror, kompis, pappa, bestefar, henne, kona, søster, venninne, mamma og bestemor. Du kan også velge mellom romatiske gaver, ekslusive gaver, spennende overnattinger og “date night”, og akkurat det siste der, var noe jeg så absolutt var villig til å teste ut.

Dere som har fulgt meg en stund nå, vet at jeg veldig sjeldent reklamerer for ting, men etter å ha fått oppleve kveldens “date night” på lørdag, er jeg overbevist om at dette helt sikkert er noe å tenke på for noen av dere også. Selv synes jeg det er kjempevanskelig å finne på gaver til både foreldrene våre, de eldste ungene og ikke minst han kjære hunken min i dette “overflodsamfunnet” vi lever i, så hvorfor ikke gi en opplevelsesgave i steden?

Bjørn Erik er supersær når det kommer til det å ønske seg ting til jul eller bursdagen sin, men når han sneik seg inn i armkroken min og begynte å undersøke det dette firmaet hadde å tilby, var han ikke sein med å plukke ut en hel haug med “to-do” ting til ønskelisten sin. Ølsmaking, Stand-up show, Ferrari-kjøring, Escape-room spenning og surfekurs var soleklare vinnenere, og jeg kan love dere at undertegnende kommer til å ha plenty å velge mellom de kommende årene.

Både Valentines og morsdagen er like rundt hjørnet, og Bjørn Erik pleier alltid å gi meg en liten oppmerksomhet (jada jeg veit jeg er en smule bortskjemt). Det fine med YouWish, er at man finner gavetips helt ned til 200,-. Det er altså fullt mulig å finne på noe kjekt for den som står deg nær, uten at det koster skjorta. Kult, ikke sant?!

På lørdag var jeg så heldig å få lov å teste ut konseptet. Dere kan tro jeg var spent, og det var altså så kjekt å kunne få be med meg mannen min på “Treretters middag med vinpakke”. Begivenheten skulle skje på restauranten “Gaffel og Karaffel”, og for en gangs skyld ville fru “Sprell Levende” gjøre enda litt mer stas på mannen sin og pynte seg opp til punkt og prikke. Det er ikke ofte denne dama her bruker mer enn ti minutter på seg selv før hun skal ut på vift, men denne gangen synes jeg hele settingen fortjente det ❤





Svin og kalveterrin med syltet agurk og rødløk, baguette og dijonsennep




Torsk med brunet smør, sjøasparges, kapers og grillet sitron

Torsk er livretten til Bjørn Erik, og når jeg spurte om det smakte likte godt som den mammaen hans lagde, nektet han å svare. 



Oksekjake med jordskokkchips, sellerirotpurre, fritert salvie







Sjokoladefondant med skogsbær og vaniljeis eller ostekake med sitron, mandel, marengs og ingefærchips?



Iselin som var vår servitør denne kvelden, er virkelig verdt å nevne her. I tillegg til uforglemmelige magiske retter, ga hun oss utrolig god service. Det er søren meg alfa omega når man først slår sånn på stortromma. Da vil man helst “have it all” og det fikk vi så til de grader!


Hmmm, jeg lurer på hva min/vår neste opplevelsegave blir. Har dere funnet noe som frister? Kanskje spøkelsesvandring for to, sushikurs, eller en kokk på hjemmebesøk? Det er altså så mye å velge i!

Ønsker dere alle en strålende tirsdag!

Klem Nina 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

 

#gihverandretid #youwishno

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg