Sjekk ut det nye røde gliset mitt!

Åhhh, endelig hælj (Stovner-dialekt)!

Jeg må innrømme at det er en del tunge oppgaver å ta tak i for tiden, men når helgen kommer, senkes skuldrene. Da er det familie- og vennetid, og de kommende dagene er intet unntak.

Nå skal jeg først kjøre Mille til stallen og ta noen solrike hestebilder, tenkte jeg, men allerede kokken halv fem i dag er det premiere på storfilmen Birkebeinerne. Den er vi selvfølgelig nødt å få med oss, for broren til bestis Tonje har en rolle i den. Vel, jeg hadde nok tenkt å se den uansett om Brede hadde vært med eller ikke, for denne tror jeg er rå.

Ja, endelig helg og endelig sol. For aller første gang på lenge bader Stavanger i herligheten, og da var jeg ikke sein med å hive meg inn i det nye gliset mitt og kjøre meg en tur. Jeg har nemlig kjøpt meg ny bil. Flunkande ny liten sak, som bare er så til de grader fin. Trenger nok litt tid til å lære meg alle de nye duppedittene, men i løpet av kort tid har vi blitt ganske så gode venner.

Min nye Citroën Cactus er et friskt pust hver bidige morning. Det aller beste, er at den har automatgir. Har aldri hatt det før, og kjenner det er kjærkomment for både nakke og skulder. En utrolig enkel bil å håndtere, tror faktisk jeg kan bli litt glad i den. Vel, det var nok litt sterke ord, men denne gangen har jeg faktisk lyst til å vaske å stelle doningen selv. Har lovet han far å ta veeeeeeeldig godt vare på den…





Nei, nå må jeg løpe dere. Lille Mille-mor vil gjerne ri før sola går ned. Vi får heller talas mer i morgen, da er det Rock´n Roll på gang. En av mine favorittband har tatt turen til Sandes av alle plasser. Det blir så kult!

Ønsker dere alle en superdupertrouper helg!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg