Full rulle lørdag!

Halloen, fininger!

Ja, nå haster jeg innom før jeg skal videre. Det er duket for skikkelig Rock´n Roll i kveld, og jeg gleder meg som en liten unge. Det er ikke så alt for mange år siden jeg så det engelske bandet The Quireboys rocke sist, men det spiller ingen rolle. Blir aldri lei av dem, og i kveld kan de altså oppleves på intimscenen Tribute, i Sandnes.

Mellom slaga, har vi jentene altså igjen vært i stallen og vi kan se tilbake på en perfekt dag. Sola skinte,  vi kunne faktisk kjenne den varme, og det aller aller beste var at vi hadde god tid. Vi fikk unnagjort alt vi skulle til punkt og prikke. Samtidig fikk Mille ridd med et par av de andre jentene, og det er alltid ekstra stas. De trente på å bli flinkere og så lekte de sisten. Jeg er ikke så glad i at det går så sabla fort, det stresser meg litt, men fornuftige Mille synes det holdt med å løpe om kapp et par ganger. Gamle Vilja på 25 år synes nok også det var greit, og var nok glad for å slippe unna med en god og lang skrittetur mot slutten der i stedet. 











Mille saumfarer alltid skapene her hjemme etter snop til Vilja som hun kan gi henne i belønning etter endt dag…




Nei, nå må jeg se å komme meg inn i Rock´n Roll modusen. Bestis Tonje er allerede på plass i nabobyen, så jeg er nødt å få ræ.. i gir.

Håper virkelig dere alle har hatt en finfin dag så langt og at kvelden blir likeså.

Smask, Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg