Fjerne mentalt støy…

God kveld, fininger.

Jeg er ennå ikke fornøyd med årets treningsrutiner, men av og til overrasker jeg meg selv. I det siste har været vært upåklanderlig, og det gjør noe med energinivået mitt. Vel, i alle fall for en stakket stund.

Med dårlig samvittighet ovenfor skrotten og ikke minst ovenfor snuppeline Pippi, tok jeg derfor beina fatt rundt Mosvannet i går. Den lille innsjøen ligger omtrent midt i Stavanger og er rask å gå/jogge rundt da den kun er 3km lang.

Tidligere på dagen gikk jeg gjennom en knallhard behandling med nåler hos manuellterapeuten min, deretter var jeg innom jobben for å stolt vise frem den lille moppen min Pippi som kun var 12 uker sist de så henne, og til slutt gikk jeg meg altså en tur i friske minusgrader, i strålende sol, for å klarne hjernen. For jeg er overbevist om at det å gå seg en tur innimellom gjør noe godt for kroppen og sjelen. Det å fjerne fokuset fra en allerede så rutineprega hverdag, er positivt, og jeg trengte så absolutt å fjerne litt mentalt støy fra hodet.

Er ikke disse omgivelsene vakre?










Uff, der forsvant nesten hele kvelden gitt. Klarte å sovne rett etter jobb. Men, men, fri i morgen og helt blanke ark. Tror Mille-mor og jeg skal finne på noe kjekt. 

Nå blåser det kattunger, så den planlagte lille lufteturen med Pippi, blir nok en hagetur i steden tror jeg.

Håper dagen har vært god for dere alle, og at kvelden blir likeså.

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg