Herrejemeni så kule!

God kveld, fine dere!

I natt var det min tur til å våkne opp med brennende mage. De siste gangene har jeg sluppet å bli syk selv om de andre i huset har fått sjauven, but not this time. Var urolig i et par timer, lå bare å slumra men våkna plutselig med spy i munnen. Fyfader så ekkelt! Å spy er det verste jeg veit (kommer rett etter det å føde), og da synes jeg faktisk skikkelig synd på meg sjæl. Godt det ble med den ene runden, for jeg stressa altså så til tid de grader, at extensionsvippene mine gikk i veggen så det sang. 

Snille Bjørn Erik tok med seg snuppeline på trening og etterpå dro de rett i stallen. Jeg har derfor fått hvilt meg masse, men er dessverre ikke klar for konsert i kveld. Hadde gledet meg veldig til å gå på "Oslo Ess" med han kjekke hunken min, men han må dessverre klare seg uten na mor. Nå frister det mer å ligge på sofaen å se den gamle gode slageren "Shanghai Noon" med Jackie Chan og Owen Wilson. Jeg synes det er så moro at Mille har blitt så stor nå at vi kan se noen gode gamle nostalgier i sammen.

Sjekk forresten hva Bjørn Erik overraska oss med i dag. Kule blinkende joggesko. De er søren meg så fine, men når bruker man egentlig sånne? Itte veit je! De kan stilles inn på syv forskjellige farger, eller settes på skikkelig discorytmer. Sååååå harry, men allikevel såååå my taste!

Vi skal nok finne en passende anledning å vise frem herligheten på.

Nyt kvelden videre dere, så skrives vi heller mer i morgen!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg