Den gangen…

Heihei.

Jeg har flere ganger hatt lyst til å dele gamle bilder med dere, men det er søren meg lettere sagt enn gjort. For det første er det ingen rød tråd i hvordan jeg har lagret dem. Alt ligger hulter til bulter, mapper på mapper med undermapper, og de er utrolig dårlig merka. Jeg mista nesten motet før jeg i det hele tatt hadde begynt i dag. Tror jeg bør satse på en hobby å sortere bilder når jeg blir gammel. Det kommer i alle fall til å sysselsette meg en evighet.

Det andre som gjør dette arbeidet blir noe langdrøyt, er at jeg hele tiden kommer over bilder av andre som jeg synes de bør få. Har holdt på med album fra 2003 + -, og det sier seg sjøl at de fleste av de som er med, har forandra seg mye, det er sååååå morsomt. Før jeg sender dem avgårde, er jeg nødt til å redigere de også, for absolutt alle bildene er alt for mørke.

Det er jo litt artig å se hva som opptok oss mest for 12-13 år siden. Det var helt soleklart Pelle og Dennis…og dyra våre. Som byasjente, var det ikke alltid så lett å hverken ha hund eller katt, så jeg husker jeg lovet meg selv som liten å tillate mine kommende unger å ha masse kontakt med dyr. Ikke rart vi i dag har hund, katt, hest og fugler…

 


Han her gjorde etterhvert livet til Bjørn Erik ganske så uutholdelig. Han var så sjalu, at vi til slutt var nødt til å finnet et nytt hjem til han. Han lever i dag som fri fugl hos Hove Fuglepark…


Denne hytta bak i hagen var Dennis sitt tilfluktsrom flere somre på rad. Han kappa vekk alle greinene opp, så ingen andre enn han klarte å komme opp uten hjelp. Det hendte de andre ungene i gata var heldige og fikk komme opp via taustigen, men ikke alltid…


Ja, før skulle alt være rødt, grønt og gult…


Ekstremsport delux! Særlig med tanke på at kattene ikke tålte hverandre…

Denne overlevde katten Lala, men det gjorde ikke forgjengeren…

Jeg tenker det er mange som kanskje var litt skeptiske og trodde jeg skulle poste bilder av dem på bloggen i dag, men det gjør jeg altså ikke. Synes det er morsomt å gi folk et lite tilbakeglimt, men kun på privaten. Nå skal jeg fortsette å overraske folk. Har nemlig fortsatt plenty bilder å gå igjennom.

Håper dere har hatt en god og avslappende søndag. Vi har vært i stallen hver bidige dag, men tar oss en liten pause til torsdag. Endelig får jeg vaska litt hestetøy.

Smask, Nina

 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg