Welcome to my jungle!

Åhhh, salikatt så fint det ble med jungel i stua!

Dere kan tro jeg var litt i overkant stressa over å ha impulsshoppa et megastor maleribilde på Ikea på hele 200 x 140 cm! Var veldig usikker på om det i det hele tatt var plass, men nå kan jeg puste lettet ut. Det ble rålekkert! 

Jeg har lenge hatt et ønske om å ha skog i stua. Få opp sånn moderne “wallphoto” som igjen er så “inn”, men det hadde tatt en evighet å få trumpa det i gjennom hos han far. Han hadde nok følt han trengte å pussa opp veggen først, og jeg kjenner jeg blir matt bare av å tenke på alt det kaoset det hadde skapt.

Så i steden for å dra med meg stearinlys hjem fra Ikea, ble det altså dette store lerret som “enkelt” skulle monteres på en ramme. Vel, enkelt og enkelt å montere “fru Blom”. Det der orka jeg ikke engang å begi meg inn på. Det overlot jeg til flinke Pelle-mann, som fiksa det på “nullkommaniks”.

Med et par nye puter og lysholdere fra Kremmerhuset, føler jeg meg nå omringa av deilig skog. Det er nesten som å være seks år igjen, for jeg voskte selvfølgelig opp med halve stua tapetsert med bjørketrær, hvem gjorde ikke det?


Stålramma rundt, klarte Mille og jeg fint å bygge, men ble takknemlig over at Pelle tok over resten av arbeidet….

Endelig ser det ut som om alt det røde jeg før trodde jeg trengte for å livle opp stua er unødvendig og borte. Nå har smaken falt på grønt og grått, og det føles godt. I Love it!

Har dere hatt en god start på uka? Det håper jeg virkelig.

Dere får nyte kvelden videre, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Det er utruleg lite som skal til før eit til blir heilt annleis 🙂 har du før og etterviser? Huskar jo det raude men hadde vore artig å sett 🙂 kult! Eg elskar og skog!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg