Hjææælp-i kveld er gjengen min og jeg på NrK!

Nå blir det fest!

Åhhh nå har jeg altså sommerfugler i magen dere! I kveld er det nemlig den norske finalen i Melodi Grand Prix og gjengen min har altså blitt plukket ut av selveste NrK til å være de som formidler røstene fra Vestlandet. Simone og Brede er som vanlig verter i sitt fargerike koselige hjem, og som som alltid åpner de hjemmet sitt for gode venner.

Vi er nok i overkant glad i alt som har med MGP å gjøre, og det tror jeg NrK skjønte etter å ha sett bilde av festene våre her og her. De følte trangen til å få være med på dette spetakkelet, og det skal de altså nå om et par timer.

Jeg har vært i stallen i hele dag, men nå er jeg så til de grader klar for å få vaska av meg hestelukta og ikle meg masse stasj som skriker GLAMOUR.

De viktigste er kjøpt inn, Peach Canei. Ingen blir ingen glamourfest uten den søtdrikken. Vet ikke helt om jeg synes det smaker like godt som på 80-tallet, men etter et par glass glir det meste ned uansett…

Den bøtta der er det faktisk en story rundt, men det får vi ta seinere. Jeg er nødt å komme i gang her. Vi får heller skrives masse i morgen, kjære dere.

God Melodi Grand Prix kveld, skal sende dere et slengkyss fra tittekassa, smask Nina

 

Instagram: nthorsen

Facebook side: Nina Sprell Levende

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg