Ikke lei riktig ennå…

Hallaisen dere!

Jeg har altså gjort det…igjen! Knall-lilla Nina er et faktum. Jeg er nok ikke ferdig med dette tullballet riktig ennå, for ny time er allerede satt opp hos flinke Andra på sachs frisør & velvære om fem uker.

Det var vel egentlig ikke meningen å forbli adventlilla så lenge. Skulle bli blond igjen etter jul, men akkurat nå føler jeg for å fortsette sprellet. Skvetter fortsatt hver gang jeg ser meg i speilet om morran, men det henter frem smilet mitt, det er morsomt, og det er jo bra.

Andrea og jeg er ganske travle mammaer som bor i hver vår by. Dog nabobyer, Stavanger-Sandnes, ikke langt fra hverandre, men vi har ikke all verdens av tid til å pleie venninneforholdet. Det hender vi får til en trimtur i måneden, en fest i godt lag eller så møtes vi og har det artig med ungene våre. Denne gangen var jeg derimot heldig, utrolig priviligert som fikk komme å få hjelp med håret mitt. Hun var ikke sein med å invitere meg til seg, når hun så resultatet av badet mitt etter sist hjemmefargingen. Må innrømme at det er en luksus jeg sjeldent før har unt meg, og som jeg fort kan bli vant til. Det er ganske deilig å slippe å gå rundt med lilla øreflipper også. Tror jeg gravde farge ut av ørene mine en evighet sist gang jeg tok saken i egne hender, not nice!


Jøss, når jeg ser på dette bilde nå, så synes jeg kanskje ikke den “lyseblågrå” fargen var så “nice” allikevel…


Sjekk armbådnet Mille har perlet til meg. Made with love…


Følg meg gjerne på Snapchat: ninasprell

Nei, nå må denne dama her løpe på jobb! Kan ikke komme for seint, for jeg har tett program utover kvelden også.

Grip og nyt dagen dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende     

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg